Toimitusehdot


Maksutavat

1st Comeback -verkkokaupassa ovat käytössä Checkout Finland Oy:n tarjoamista maksutavoista 

-Verkkopankit

-OP-lasku

-Kännykkämaksu

-Pivo

-Mobilepay

-Visa & Mastercard

-Siirto

 Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Lue lisää Checkout-maksupalvelusta henkilöasiakkaille:

https://checkout.fi/materiaalit/maksuehdot/


Kuitti tilauksesta ja maksusta lähetetään asiakkaalle tilausvahvistuksen yhteydessä sähköpostitse. Luonnon säästämiseksi paperista kuittia ei lähetetä paketin toimituksen yhteydessä. Jos tarvitset paperisen kuitin, ilmoitathan siitä tilauksen yhteydessä ”Lisätieto tilaukseen”-kohdassa, niin tulostan sellaisen paketin mukaan.

Toimitustavat

1st Comeback verkkokauppa käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita.

Tuotteet on pakattu ympäristöystävällisesti eko-silkkipaperiin ja paperiseen lähetyspussiin. Tyhjä lähetyspussi vie vain vähän tilaa, joten voit halutessasi säästää sen ja käyttää sitä uudelleen omissa lähetyksissäsi. Vaihtoehtoisesti voit laittaa pussin kartonkikeräykseen tai polttaa energiaksi kotona.

Toimitamme lähetyksiä vain Suomen ja Ahvenanmaan alueille.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa. 1st Comeback -verkkokauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

Toimituskulut

Lähetyskulut kaikkialle Suomeen ovat 5,90 euroa. 

Pienet kirjeeseen mahtuvat tuotteet, kuten huivit ja korut, lähetetään 3,20€:n toimituskuluilla. 

Yli 60€:n tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. Valittavana on mahdollisesti myös lisämaksullisia vaihtoehtoisia toimitustapoja, kuten kotiinkuljetus. 

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan vain Suomeen ja Ahvenanmaalle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin jo tilauspäivänä, kuitenkin viimeistään kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Posti on ollut viimeaikoina aika ripeä, joten paketti saattaa parhaillaan olla perillä jo seuraavana päivänä tilauksesta.

Palautusoikeus (peruuttamisoikeus)

Ilmoitan vaatteista tarkat mitat, jotta turhia vaatteen väärän koon takia tehtäviä palautuksia ei tulisi. Palautukset aiheuttavat sekä asiakkaalle, että yritykselle kuluja ja rasittaa luontoa. Olethan ystävällinen ja varmistat vaatteiden sopivuuden ennen ostopäätöstä. 1st Comeback myy käytettyjä vaatteita, joten ne eivät vastaa kunnoltaan uutta (paitsi ne tuotteet, joiden kohdalla niin mainitaan).

Kaikilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tilattu tuote on vastaanotettu. Palautus on tehtävä viipymättä ja tuotteen on oltava käyttämätön.

Mikäli olet valinnut maksutavaksi lasku- tai osamaksupalvelun ja mikäli tuote palautetaan myöhään tai mikäli tästä maksutavasta aiheutuu muita kuluja (mm. viivästymiskorko), ei 1st Comeback vastaa näistä kuluista vaan palauttaa asiakkaalle ainoastaan tuotteen ostohinnan.

1st Comeback ei myöskään vastaa mahdollisten muiden osamaksuista johtuvien maksujen kuluista.

Palautusoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ehdottomasti ilmoitettava meille päätöksestä tehdä palautus. Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Kohdassa ”Noutamaton lähetys”, on lisätietoa noutamattoman lähetyksen käsittelystä.

Palautusilmoitus tehdään sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@comebackmuoti.fi

Ilmoituksessa tulee olla seuraavat tiedot:


-Palautettavat tuotteet        (löytyy sähköpostiin lähetetystä tilausvahvistuksesta)

-Palautuksen syy                 (vapaaehtoinen tieto)

-Tilauspäivä                        (löytyy sähköpostiin lähetetystä tilausvahvistuksesta)

-Tilauksen vastaanottopäivä

-Tilausnumero                     (löytyy sähköpostiin lähetetystä tilausvahvistuksesta)

-Asiakkaan nimi

-Osoite

-Sähköposti                         (ilmoitathan saman osoitteen, kuin mitä käytit tilauksessa)

-Päiväys



Asiakas vastaa palautuskuluista. Mikäli asiakas on tilannut tuotteita niin, että toimituskulu on ollut hänelle ilmainen (yli 60 euron tilauksissa), jonka jälkeen asiakas palauttaa osan tuotteista niin, että tilauksen arvo alenee alle ilmaisen toimituksen rajan, on 1st Comeback -verkkokaupalla oikeus periä takaisin postikulu (5,90 eur), eli 1st Comeback palauttaa asiakkaalleen takaisin palautetun tuotteen hinnan postikulut vähennettyinä. Tämä siis ainoastaan mikäli tilauksen arvo palautuksen jälkeen on jäänyt alle ilmaisen toimituksen rajan.

Mikäli asiakas on valinnut vapaaehtoisesti lisämaksusta esimerkiksi kotiinkuljetuksen, ei 1st Comeback hyvitä tästä toimitustavasta asiakkaalle aiheutuneita kuluja palautuksen yhteydessä.


Palautuksen tekeminen

Palautukset tulee tehdä Postin palvelua käyttäen 1st Comeback verkkokaupan antamien ohjeiden mukaisesti. Emme lunasta postiennakkopaketteja tai matkahuollon palautuksia

Palautus tehdään postissa seuraavilla tiedoilla:

Nimi:                                   1st Comeback

Pakettiautomaatti:                S-Market Outokumpu 83505

Puhelinnumero:                   050 3008832

Muista säilyttää saamasi kuitti palautuksesta. Jos maksat paketin lähettämisen postin verkkopalvelussa, niin säilytä postilta saamasi sähköposti, jossa näkyy mm. paketin lähetystunnus. Kuitit/sähköpostit säilytetään siltä varalta, jos paketti katoaa postissa.


Tilauksen peruutuksissa ja palautuksissa 1st Comeback -verkkokauppa palauttaa kaikki asiakkaalta saadut suoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua palautuksen vastaanottamisesta. Maksunpalautus suoritetaan asiakkaalle sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei myyjän ja asiakkaan välillä ole toisin sovittu.

1st Comeback verkkokauppa voi pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes palautettava tuote on vastaanotettu ja tarkistettu. Epäselvissä tilanteissa asiakkaan pitää osoittaa lähettäneensä tuotteen takaisin, eli kuitti paketin lähettämisestä on säilytettävä ja seurantatunnus on pidettävä tallessa.

Asiakkaan on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.. Koska tuotteet ovat ns. uniikkeja, olisi toivottavaa, että tuotteet eivät olisi palautustilanteessa turhan pitkiä aikoja poissa valikoimasta (kukaan muu ei voi tilata kyseistä tuotetta, ennen kuin se on palautettu ja kunto tarkistettu). On kaikkien etu, että tuote palautuu valikoimaan mahdollisimman pian. Tuleva lempivaatteesi saattaa olla tällä hetkellä palautumassa joltain toiselta asiakkaalta.

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa. Sovitathan vaatetta varovaisesti, ettei siihen jää meikkivoidetahroja tms. Mikäli tuotetta on käytetty tai sitä on käsitelty huolimattomasti, vastaa asiakas tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka.

Noutamatta jätetty tilaus

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus.

Mikäli asiakas jättää noutamatta postista tilaamansa tuotteet, peritään häneltä lähetyksen palauduttua takaisin 20,00€ toimitus- ja käsittelymaksua. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä toimitus- ja käsittelymaksulla (20,00€).